IRIS, 35 DE ANI

Vineri seara, pe o caldura despre care banuiai ca te poate descompune pana la ultima celula, am mers in Piata Constitutiei la concertul aniversar al trupei IRIS care sarbatorea 35 de ani de existenta. Initial, concertul ar fi trebuit sa aiba loc pe Arena Nationala, dar primaria lui Oprescu a cerut o suma exorbitanta pentru refacerea gazonului, asa ca organizatorii s-au reorientat catre o alta locatie. Ca o impresie generala, Iris nu mai e ce-a fost… Stiu ca o sa dezamagesc cativa prieteni, dar asta este adevarul. Am fost la concertul de 25 de ani, la cel de 30 la fel… Din cincinal in cincinal, imi dau seama ca trupa asta va trebui sa se reinventeze daca nu vrea sa imbatraneasca urat… un repertoriu prost ales, cu multe melodii care au facut istorie, lipsa. Singurul care a ramas acelasi a fost publicul, dar si aici sunt cate ceva de comentat: nu s-a mai cantat ca altadata… In schimb, veti vedea din poze, oameni de toate varstele care odata cu concertul si-au retrait amintirile, adolescenta, tineretea… Am revazut si eu cu ochii mintii unde eram si ce faceam cand ascultam Pe ape, Trenul fara nas sau Cei ce vor fi… Nelipsita in ultimii 12 ani Filipissima.

..

Published in: Fără categorie on 24 iunie 2012 at 22:38  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://reuniuneaclaseimele.wordpress.com/2012/06/24/iris-35-de-ani/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu