LA BUNA REVEDERE…

Lipsa de timp, trecerea euforiei, toate la un loc au facut ca sa nu mai trecem pe aici si sa ne vedem de vremurile noatre? pacat… eu o sa ma comport de parca totul ar fi fost ieri. Saptamana trecuta am tras o fuga pana la Budapesta pentru a-l vedea pe Andre Rieu intr-un concert superb. Arena din Budapesta, unde au venit 15.000 de spectatori, a fost 3 sferturi plina cu romani. M-am bucurat ca romanii mai asculta si altceva decat manele. Am vazut masini din Bucuresti, CT< OT< NT< IS< GL< AG< CJ< SJ< TM< AR. Si am mai vazut oameni fericiti ca asculta muzica. Din pacate pt mine, in repertoriu de data aceasta nu a fost inclus si Second Waltz. Am suferit putin, dar mi-a trecut vazand interpretarea Boleroului. Ascultati si va bucurati!

Published in: Fără categorie on 14 Mai 2012 at 18:12  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://reuniuneaclaseimele.wordpress.com/2012/05/14/la-buna-revedere-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

