Intilnire 20 ani liceu 25 iunie

Salutare tuturor!

Dupa Aura acum 2 saptamini a venit si rindul meu sa am intilnirea de 20 de ani de la terminarea liceului. Dupa lungi tatonari si discutii cu citiva colegi m-am hotarit sa facem si acest lucru mai ales ca nu facusem  intilnirea de 10 ani. Pentru mine a fost o intilnire emotionanta cu unii dintre colegii pe care nu-i mai vazusem chiar  de 20 de ani.  A fost greu pina am reusit sa ne stringem insa imi pare rau ca nu am reusit sa transmit cumva din entuziasmul meu si colegilor care nu au putut sa vina din diverse motive (la unii intemeiate, la altii nu). Sper ca la urmatoarea intilnire de 25 sau 30 ani sa reusim sa-i aducem si pe cei care au absentat. Pentru mine a fost o zi frumoasa pe care sper sa ne-o aducem aminte peste ani cu totii. Astept de la voi impresii, sa-mi spuneti cum a fost, ce a fost bine, ce a fost rau sau alte sugestii pentru intilnirile viitoare. Accept si criticile voastre (daca aveti) dar trebuie sa tineti cont, ca eu (nu stiu Razvan) sunt la primul astfel de eveniment pe care l-am organizat. Vom invata din greselile de acum pentru a face ca intilnirile viitoare sa fie mai frumoase. Au participat :

Doamna Diriginta Ciobanu

D-ul Ciobanu, D-na Dan Sanda, D-na Diaconescu, D-na Vasilescu

D-na Raileanu, D-na Nitu, D-na Brujan, D-na Zegheanu si D-ul Dinu

Colegii mei

Colegii mei

Ristache Doru, eu si Nica Liviu

Batagui Razvan, Culcea Carmen

Florescu Adrian, Popa Catalin metalistul...

Buzatu Paula si Bobe Catalina

La petrecere

Asa te vreau Adriene...

Nu putea lipsi tortul

Cei doi care au speriat vestul si au organizat intilnirea...

Voi reveni si cu alte surprize pe acest blog asa ca tineti aproape… Va salut pe toti si sa ne revedem cu bine!

Published in: Fără categorie on 27 Iunie 2011 at 13:51  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://reuniuneaclaseimele.wordpress.com/2011/06/27/intilnire-20-ani-liceu-25-iunie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Ma bucur ca pe langa colegii tai amrevazut si cativa dintre colegii mei care, ca si la reuniunea clasei I au raspuns prezent si de data asta. Ii salut pe Carmen, Lucian si Liviu, eu una abia astept o revedere!!!!

  2. De acord cu tine Aura.


Lasă un răspuns

